Am mâncat mici de la PSD!

(pseudo-foto-reportaj)

La ora două, parcul Izvor e plin. Plin de oameni, steaguri, umbrele, mese. Toate roşii. Totuşi, de unde atâţia oameni, fiind lucru ştiut că PSD-ul nu e prea iubit de bucureşteni...

S-au tipărit bonuri roşii pe care pe care scrie "4 mici şi 1 bere" şi au fost distribuite în toată ţara membrilor PSD, pe care i-au adus cu autocarele la manifestaţie. Sună bine afacerea: într-o zi frumoasă de 1 Mai facem o plimbare la Bucureşti; ăştia ne plătesc transportul, ne dau mâncare şi băutură, ba ne mai pun şi nişte muzică... Aşa se face că o mare parte din public e din provincie.



Apropo de muzică, înainte să înceapă concertele (anunţate ca a celor mai bune formaţii româneşti) au avut un playlist decent, însă mic şi repetat până la exasperare. Am reţinut Bob Sinclair, Depeche Mode şi un fel de imn revoluţionar a la Che Guevara.

Casa Poporului abia se mai vede prin fumul de la grătarele cu mici, împrăştiate prin tot parcul. La fiecare, câte o coadă de vreo zece oameni care se înghiontesc şi se ceartă. Motivul? Micii şi berea, evident!

"-De unde-ai, dom'le, atâtea bonuri?!
-Ni le-au dat de la Iaşi!"
Lumea e revoltată, se zvoneşte că se dau bonurile pe sub mână. "Am văzut eu pe unul care pleca cu o plasă de mici!"
Noroc că e destulă carne tocată pentru toată lumea.

Nu prea vezi tineri, cei mai mulţi sunt bine trecuţi de 40 de ani. Mulţi au venit cu copii sau nepoţi ce se îngrămădesc pe toboganul ruginit din mijlocul parcului. Îl împart cu câţiva jurnalişti, cocoţaţi să filmeze de la înălţime. Unora dintre copiii li s-au pus pancarte în mână cu sloganuri PSD. De altfel, sloganuri ca Să ne PSD tine/tineri/oraş! au defilat constant pe pancarte, steguleţe şi tricouri la manifestaţia botezată "1 Mai pentru cei mulţi".

Am reuşit, totuşi, să găsesc un reprezentant al Tineretului Social Democrat

















Opriţi grătarele! Vorbeşte domnul Geoană!
Vanghelie le-a pus capac! Am plecat înainte să înceapă discursurile, fără să mănânc mici sau să beau bere. Nu că mi-ar încălca normele morale, dar n-aveam bonuleţe...

0 comments :: Am mâncat mici de la PSD!